Trecutul care influenteaza prezentul si viitorul

Cercetarile au aratat acum in mod concludent ca cele mai vechi amintiri pe care le avem din copilarie coincid cu primele cuvinte pe care le rostim. Asta, ca sa spunem, odata ce vom avea un mijloc de identificare a experientei noastre, sa-l putem cataloga mental si sa ni-l amintim.

Cuvintele sunt markeri de existenta, gravura in parti ale fiintei noastre dincolo de intelegerea noastra rationala. Ceea ce am inteles de la intuitie a fost ca toata constiinta a existat inainte de a fi in stare sa fim constienti de ea - in timp ce eram in uter, si pentru intreaga perioada inainte de dobandire a limbajului. In tot acest timp, am adunat experiente in calea unei mase fara discernamant de informatii. Fara logica de limbaj pentru a identifica si defini experienta noastra, cine stie ce importanta am alocat unopr lucruri de nimic - sau cum, sau daca, am facut acest lucru. Dar daca am facut-o, exista posibilitatea ca o parte din noi sa fi inregistrat informatiile.

Acesta este un cuvant interesant: informatii. Ar putea fi faptul ca intr-un fel internalizarea experientei a fost crearea unui formari - sau o pre-formare - pe care am construi-o pentru sentimentul nostru fata de noi, ca identitatea de sine?
Asa cum am explorat in acest proces de vindecare propriu, si in care lucreaza cu altii, a devenit clar ca un fel de amintiri persista. Modul in care datele sunt codificate in aceste amintiri este un mister adanc si decodarea este, prin urmare, mult mai mult o arta decat o stiinta. Cu toate acestea, pur si simplu deschiderea la posibilitatea ca fenomenul este o parte a conditiei umane ne da un incepu. Cel putin, putem vedea usa, chiar daca nu stim cum sa o deschidem - inca!
Ceea ce a devenit, de asemenea, clar este ca, atunci cand inimile noastre sunt gata, ne vor oferi cheia necesara pentru a deschide orice usa inchisa in psihicul nostru. Acest lucru este, dupa cum ati invatat pana acum, nu neaparat atunci cand ne gandim ca suntem gata. Acesta tinde sa fie invers, astfel ne provoaca sa urmeze inima, mai degraba decat mintea.

Dar daca am veni impotriva unui fapt recurent, o usa interioara inchisa, care ne impiedica sa avem pe deplin stralucirea noastra unica, atunci putem fi siguri ca este momentul potrivit pentru a deschide usa. Cere indrumare interioara pentru orice ajutor ai putea avea nevoie pentru a deschide usa.

No comments:

Post a Comment