Hobby-uri de fitzeeee

Chiar daca viata de vedeta vine cu mai multe la pachet eu personal invidiez faptul ca vedetele au sansa sa aiba hobby-uri extreme si desigur isi pot satisface poftele din acest punct de vedere. De exemplu unele persoane cu bani multi pot face lucruri extreme insa in cazul in care gafeaza nu se intampla nimic. Ideal este sa fii si in centrul atentiei.

De exemplu Tom Cruise are sansa de a pilota avioane, Madonna face echitatie si altii se plimba cu iahtul personal sau fac water diving non stop. Alte hobby-uri extreme despre care oar am citit pe internet, hobby-uri de fitze mai sunt si: schimbarea animalelor de companie in animale salbatice, vezi fotografii pe internet cu caini chow chow vopsiti in ursi panda sau cu caini gold retiever vopsiti in tigri. Ma mir cum de nimeni nu a vopsit o pisica in soarece pana acum.
Mai nu stiu cand citeam despre o cucoana pe la vreo 70 si ceva de ani care impletea sani. Adica pur si simplu facea sute de sani din lana, cu orma si culoare si tot tacamul. Un alt hobby nebun al unui om era, nu mai stiu pe unde am vazut, sa apara randoom la stiri, in spatele celebritatilor. Altii se gandesc prea mult la faima insa altii nu au nici o haina ….

Citisem pe un site despre un om caruia ii place sa doneze banmi. Da cate zece dolari cuiva necunoscut, din pura si simpla pasiune. Un alt domn ciudat, cu o pasiune fitzoasa, este cel care colectioneaza pastile de ecstasy, domnul fiind de origine olandez. Un alt tip are pasiune de tatuat motociclete, adica nu femei sau animale, ci motociclete.

Si dupa cum se zice ca mare e gradina Domnului, am si eu o pasiune trasnita si sincer nu am incercat-o decat o data. Ea se numeste accidentatul masinilor de pe strada. As vrea asa cateodata sa pot sa intru pur si simplu in masini, exact ca in parculetul de distractii, cand te urci in masinute cu cauciuc pe margine si te tot tamponezi cu alte masinute pe un ring. Mi-ar placea tare mult sa pot sa fac asta pe strada. Insa nu imi ajung banii de asigurari.

No comments:

Post a Comment