Cele mai mari realizari ale tale…

Daca ne referim strict la cariera profesionala, nu am nicio realizare importanta. Am un job, satisfacator, un salariu, bunicel, insa stiu ca pot mai mult. Nu am gasit inca acel job, care sa ma multumeasca pe deplin. Am avut norocul sa prind acest job, si incet, dar sigur am ajuns la un salariu decent.

In ceea ce priveste viata personala, aici e altceva. Am cunoscut un barbat minunat, care mi-a oferit clipe frumoase. Am trecut prin multe impreuna, si nu as fi crezut ca vom ajunge sot si sotie. De ce? Fiindca relatia noastra a avut de trecut multe hopuri, si mi-era greu sa cred ca vom ajunge in fata altarului. Dar uite ca am ajuns. Am avut o nunta minunata, si azi, suntem parintii unor fete, minunate. Pot spune ca viata persoanala, m-a implinit. Nu multe femei, au parte de un sot ca al meu. Uneori am impresia ca ma iubeste, inifinit de mult. La el, nu s-a stins flacara aceea de inceput. La mine s-a cam dus, si il vad mai obiectiva. Il iubesc altfel. Mai matur, mai intelept. De departe cea mai mare realizare a mea, e aceea de a fi mama. E, din punctul meu de vedere, cea mai grea meserie, nu te invata la scoala, cum sa faci asta. Apar o multime de ingrijorari, de intrebari. O multime de femei, iti dau sfaturi voluntar, sau involuntar, ceea ce ajunge sa te depaseasca, cu mult. As fi ipocrita sa spun ca nu-mi doresc o cariera, dar momentan sunt multumita cu ce am. In timp insa, voi avea si acea cariera, doar ca o cariera promitatoare, presupune, timp lipsa, de langa familie, iar eu momentan, nu sunt dispusa sa fac asta. Deja e plecat sotul, destul de mult timp de langa noi, iar fetele intreaba mereu, de el. Si se bucura tare, cand il vad acasa.

No comments:

Post a Comment