Pe tocuri sau fara?

Asta e o intrebare la care in urma cu cativa ani, raspundeam fara drept de apel, pe tocuri. In ziua de azi, cum s-au schimbat niscaiva chestii in viata mea, s-a schimbat si aspecul asta. Cand eram la liceu imi placea sa umblu pe tocuri foarte mult. Mi se parea elegant si foarte sexy. Si acum mi se pare. Mai umblu si azi pe tocuri, dar doar asa din cand in cand.
 
Azi port tocuri doar la ocazii speciale. Si, chiar si atunci imi dau seama ca nu le mai suport. Dupa nici doua ore, deja ma dor picioarele ingrozitor, si trebuie sa am la mine si niste incaltari cu talpa joasa. E, daca ar sti barbatii cate chinuri trebuie sa induram noi, pentru a fi sexy si frumoase pentru ei! Poate ne-ar aprecia mai mult. Poate, dar nu e sigur. Eu ma incalt mai mult cu adidasi sau sandale cu talpa joasa. Mi se par mai comode, si nici nu ma dor picioarele de sa urlu. Adica ma dor, daca parcurg distante mari pe jos, dar nu se aseamana cu durerile de pe tocuri. Imi place si mie sa fiu sexy pe tocurile alea inalte de 15 centrimetri si subtiri. Dar pe alea chiar nu as sti sa umblu.
 
Sunt fete si femei, care nu umbla decat pe tocuri. Asta, din pacate mi se pare o prostie cat casa de mare. Pana la urma si mersul pe tocuri merita o pauza, fiindca risti sa iti distrugi picioarele si nu e tocmai ok. Pot sa iti apara varice, sau mai stiu eu ce alte probleme pot aparea in timp. Asa ca si purtatul tocurilor, trebuie facut cu moderatie.

No comments:

Post a Comment