Toti avem “talismane norocoase”

Nu cred in nici macar o singura superstitie si cunosc numerosi oameni care gandesc la fel ca mine. Totusi, fiecare om pe care l-am cunoscut mai bine pare sa aiba anumite fixuri legate de lucrurile care-i aduc noroc. Si nu, nu ma refer la superstitii din acelea stupide sau alte traditii nationale, ma refer pur si simplu la un obiect care aduce noroc. Ma rog, cel putin asta considera ei. Si din ce am observat chiar preluam usor aceste convingeri unii de la altii si ajungem sa le validam si, in unele cazuri, sa le aplicam si noi in cazul nostru.

Spre exemplu, inainte de examenul de BAC ma tot gandeam cu ce sa scriu lucrarile respective. Atunci, un prieten mi-a spus in timpul unei discutii ca el a scris la examenul de BAC cu un stilou scump, de firma, ce costa cateva sute de lei si pe care l-a primit cadou de la tatal lui cand era mic. Avand in vedere ca tipul invatase doar vreo doua lectii si a obtinut note foarte mari, m-am gandit ca asta automat m-ar ajuta si pe mine. L-am rugat sa-mi imprumute stiloul lui si, desi nu pot spune ca m-a ajutat la fel de mult ca pe el, faptul ca am avut incredere atat de multa ca acel simplu instrument de scris imi va aduce mult noroc a functionat. N-am mai avut emotii, nu m-am mai stresat asupra subiectelor care ar putea pica si mi-am vazut linistita de treaba. Adevarul este ca niciun obiect din lumea asta nu are puterea de a ne aduce noroc. Stiloul ala n-avea nici o legatura cu ce subiecte vor pica la BAC, este extrem de ridicol sa admitem acest lucru! Acesta este doar o conceptie de care ne folosim ca sa fim siguri pe noi si optimisti.

Asta-i adevarul. Nu zic ca ar fi un lucru rau ceea ce facem, din contra, daca un obiect “norocos” te face sa te simti mai bine, totul e in regula, si eu fac asta chiar si in prezent! Singura idee aici este sa tinem minte ca oricum toata puterea de atractie a lucrurilor bune in viata noastra depinde numai si numai de noi pentru ca numai omul poate emite vibratii energetice care atrag sau resping anumite lucruri.

No comments:

Post a Comment