Dirigintele din scoala generala

Imi amintesc si acum chipul dirigintelui din scoala generala care a fost o persoana sociabila si foarte amuzanta si care stia mereu sa ne faca sa ne simtim bine si sa ne faca sa ne simtim mai bine in grup. Mereu incerca sa formeze o clasa unita si imi placea sa il vad cum incearca mereu sa ne faca sa ne simtim mai bine si sa fim mai sanatosi si mai binedispusi. Imi place tare mult chipul lui si imi place felul in care se purta gingas cu noi si incerca sa ne faca sa ne simtim mai bine si sa fim mai uniti ca clasa si ca echipa. Ne incuraja mereu sa ne distram in timpul liber si ne organiza serate si fel si fel de baluri la care aveam ocazia sa ne distram si sa ne simtim mai bine.

Mereu dansam si ne simteam in largul nostru si mereu imi placea sa ma simt bine in compania lui, caci era o persoana deschisa si prietenoasa care stie cum sa se comporte in grup de elevi si care stie sa le castige simpatia si increderea si sa ii transforme in aliatii sai. Mereu a stiut sa se comporte frumos cu noi si mereu stie cum sa ne atraga atentia in mod deosebit si stie cum sa ne faca sa ne simtim in largul nostru.Este persoana care a stiut sa se apropie de noi si care stie cum sa tolereze felul nostru jucaus de a fi si modul in care ne jucam. Imi place tot ceea ce a reusit sa ne ofere in acesti ani frumosi ai copilariei noastre in scoala generala si imi place felul in care stie sa ne binedispuna si sa se comporte cu noi. Este persoana cea mai apropiata de noi in scoala generala si stie mereu cum sa se comporte cu noi. Este un om responsabil, care ne-a organziat fel si fel de tabere si fel si fel de excursii si stie cum sa intre in cercul nostru de preferinte. Era mereu un prieten apropiat al nostru si care stie cum sa se comporte in cercul nostrum de tineri si imi place modul in care stie sa se integreze si sa ne binedispuna . Este un om sociabil si foarte petrecaret si mereu ne-a sfatuit sa imbinam distractia cu invatatul. Este un om foarte placut si foarte amabil, cu o personalitate puternica si foarte dinamica, este un om interesant si care stie sa se comporte rezonabil cu noi. Imi place tot ceea ce ne-a oferit in acesti ani frumosi ai copilariei noastre si imi place sa cred ca acesti ani nu se vor mai intoarce niciodata.

Tot ceea ce mi-a oferit in acesti ani au fost niste clipe frumoase si niste amintiri de neuitat si imi place tot ceea ce stie sa ofere. Este o persoana amabila si foarte sociabila, este o persoana de vis si care stie sa ne binedispuna si care are multe atuuri. Imi place tot ceea ce ne-a oferit in acesti ani si imi place felul in care a reusit sa ne apropie si modul in care si-a impus punctul de vedere. Este cea mai decenta persoana si cea mai integra, cu un mod de viata onest si care mereu a incercat sa ma faca sa ma simt bine . Imi place tot ce ne-a invatat si felul in care a discutat cu noi, modul in care a stiut sa se comporte cu noi si modul in care a stiut sa fie mereu aproape de noi. Este cel mai cinstit si cel mai prietenos personaj din viata noastra din scoala generala si este cel mai onest. Imi place tot ceea ce mi-a oferit in acesti ani si imi place tot ce m-a invatat acest om. Este un om integru si un om decent si un om care stie cum sa ne transforme in oameni mai buni si mai pregatiti pentru viata. Este cel mai onest om si este cel mai integru si cel mai bun profesor de istorie pe care l-am avut.

Imi place tot ceea ce m-a invatat si tot ceea ce a cladit in sufletul nostru si sunt de parere ca este cea mai onesta persoana care a fost alaturi de mine si de ceilalti din clasa. Imi place tot ce m-a invatat si imi place tot ceea ce a sadit in sufletul meu, spiritul de a te bucura de momentele frumoase din viata si spiritul de luptator in momentele dificile ale vietii. Imi place tot ceea ce m-a invatat si tot ceea ce a cladit in sufletul meu si imi place modul in care s-a comportat cu mine in acesti ani din scoala generala. Imi place tot ce mi-a oferit si imi place tot ceea ce mi-a oferit in cei mai frumosi ani din viata.

No comments:

Post a Comment