Cate stele doriti?

Intotdeauna m-am intrebat de ce exista atatea diferente in hoteluri, desi au acelasi numar de stele? Pana la urma, numarul de stele nu ar trebui sa imi faca o idee despre ce ar trebui sa gasesc acolo? Care sunt lucrurile esentiale pe care acele stele ar trebui sa mi le garanteze? La hotelurile de peste 4 stele e destul de simplu, acolo te astepti sa ai un confort general valabil, calitatea mancarii sa fie buna, personalul sa fie amabil... Insa, cand vine vorba de hoteluri doua stele sau hoteluri de trei stele, atunci la ce ar trebui sa te astepti? Ce iti garanteaza aceasta clasificare?

Prin prisma profesiei, am stat in multe hoteluri din Bucuresti, dar recunosc ca nu am stat in hoteluri doua stele. Referitor insa la hoteluri 3 stele in Bucuresti, pot sa spun ca din ce am testat, am fost multumita, dar tot am gasit diferente foarte mari, uneori, intre hoteluri cu acelasi numar de stelute. Curioasa din fire, am vrut sa vad care e treaba cu aceste clasificari si am aflat asa: ca cele 3 stele ale unui hotel trebuie sa iti asigure o camera de cel putin 10 mp, daca e single si de cel putin 14 mp, daca double. Apoi, aceasta este obligatoriu sa aiba baie proprie, telefon, televizor, masa de cafea, cuier si oglinda. Tot cele trei stele ar trebui sa garanteze schimbarea lenjeriei in fiecare zi, existenta serviciului de room service, serviciului de schimb valutar sau celor de spalatorie. In ceea ce priveste facilitatile oferite de hoteluri doua stele, acestea au camere mai mici decat cele de trei - single, 9 mp, iar double, 12 mp. In rest, conform criteriilor de clasificare, camera de doua stele este foarte similara cu cea de trei, in sensul in care si aceasta trebuie sa aiba baie proprie, cu aceleasi facilitati si aceleasi corpuri de mobilier obligatorii. La fel, hotelul trebuie sa dispuna de serviciu de room service, spalatorie sau serviciu de schimb valutar. Diferentierea se mai face si prin alte lucruri de detaliu, cum ar fi locatia sau design-ul, care, pana la urma atrag sau nu clientii. Pana la urma, numarul de stele conteaza, pentru a sti ce nu ar trebui sa iti lipseasca, insa experienta pe care o ai intr-un hotel depinde, pana la urma, de cat de mult isi respecta clientii proprietarii acestor business-uri.

No comments:

Post a Comment