Cu cortul la mare

Am fost si in statiunea luxoasa Mamaia, dar am fost si in statiuni pentru rockeri. De ce nu ? Aceam prieteni rockeri, prin liceu imi placea muzica rock. Majoritatea melodiilor aveau versuri frumoase si era amuzant sa topai de colo pana colo, sa dai din plete . Asa ne-am hotarat noi sa mergem la mare. Unde ? In 2 Mai.

Frumoasa statiune. Liniste, pace. Atmosfera boema. Am stat in cort, la malul marii. Noaptea mergeam pe jos pana in Vama Veche. Tricouri negre, blugi, tinuta de rockeri. Ne bucuram de atmosfera placuta a teraselor, de ritmurile muzicii. Dansam, practicam pogo intre noi. Un prieten s-a imbatat si a trebuit sa avem grija de el. Dar si-a revenit in scurt timp si am reluat distractia. A fost amuzant cand a inceput sa ploua din senin si a intrat apa in cortul nostru . Scoteam apa din cort cu prosopul, ca sa nu ni se ude hainele si celelalte obiecte pe care le aveam in cort. Dusurile de pe plaja aveau apa rece, si nu prea ne placea aceasta experienta. A trebuit sa luam apa de la dusuri, sa o punem in sticle de 5 Litri, la incalzit. In felul asta, ne spalam unul pe altul cu apa mai calduta.

Cel mai amuzant a fost cand un rocker s-a imbracat in haine negre, cu o masca alba pe fata si cu o coasa in mana. Ii speria pe turisti, pe unii ii si alerga. A fost o mega distractie si vacanta la 2 Mai, desi a fost total diferita de experienta comfortabila din Mamaia.

No comments:

Post a Comment