Hopa holba! sau CMIT (Cel Mai Inspirat Titlu)

Nu înţeleg oamenii de pe stradă. Nu pe toţi. Mai exact, nu pot să îi înţeleg, oricât de mult m-aş strădui, oamenii atunci când se holbă. De cele mai multe ori refuz să-i ignor, aşa că mă holbez înapoi cu o privire care urla ¤la ce naiba te uiţi aşaaaa?¤ Şi de aici exclud din start cocalarii, care se leagă de tine dacă eşti o tipă ¤bun㤠de vârsta lor, fix cât se leagă şi de eşti o pensionară sau sora de 30 de ani a lu tovarăşu cocalar care nu-i de faţă, sau, mai rău, îi. Aşa, excluzându-i pe ăştia, rămân parcă la fel de mulţi oameni holbăcioşi. O metodă excelentă de a îi face să se uite dreq în treaba lor în altă parte e te uiţi să vadă că l-ai văzut că se uită, apoi priveşti în altă parte, şi te uiţi iar la ăla. ăla vede că tu vezi că el şi după ce tu nu te mai uiţi, el se uită…se va simţi ruşinat, şi se va uita în altă parte…O VREME. Şi nu, cu chestia asta n-am încercat nici să fac o glumă, nici nu vreau să par disperată sau fiţoasă. Pur şi simplu îi o chestie care mă frustrează la maxim. Ori am eu o problema cu societatea asta care defapt e minunată, ori oamenii chiar ar trebui să înceteze din a căsca ochii la lucruri, respectiv omini absolut normali “şi deloc extravaganţi” care-şi văd de treaba lor şi nu cerşesc atenţie.

No comments:

Post a Comment