Romania, tara mea

Nu stiu altii cum sunt, dar eu chiar sunt mandra de tara mea. Mai exact de relieful acesteia. Tara noastra are de toate: munti, vai dealuri, mare, saline, pesteri. Orice iti doreste inimioara ta poti sa vizitezi. De-asta nu inteleg eu, de ce majoritatea compatriotilor, aleg sa isi petreaca acel concediu, la straini. Probabil ca nu se compara servirea si cazarea de aici cu cea de acolo, dar totusi, cand ai atatea lucruri frumoase de vazut....
 
Mi-e greu sa cred ca in toata tara asta nu poti gasi macar un loc de cazare decent, fara sa ai probleme. Ca pretul e poate mai mare decat credeai, e trist, dar daca ai bani de mers in x tara, atunci iti permitit si sa stai in Romania la un hotel mai scumput. Am observat ca vin destul de multi turisti sa cunoasca locurile noastre frumoase si pline de verdeata. Daca pana si printul Charles, ne-a facut reclama :). Foarte frumos din partea lui. Asta inseamana ca tarisoara noastra nu e chiar de lepadat, si poti sa te bucuri de niste peisaje superbe. Ca sa nu mai vorbim de traditii. Peste tot pe unde mergi gasesti un om de-al locului dispus sa te invete ceva de prin sat, sau de prin regiune. Pana si in satul bunica-mii, un sat uitat de lume, se mai aduna lumea mai demult, la sezatoare. Acuma nu se mai prea aduna, recunosc, fiindca nah, tehnologia nu le mai da voie. Sunt prea ocupati cu televizorul si alte cele.

No comments:

Post a Comment