Sursa foto: Krom.ro |
Indiferent de marimea companiei care apeleaza la eficientizarea folosirii si intretinerii infrastructurii IT, obiectivele sale tin invariabil de eliminarea costurilor pentru pregatirea profesionala si cele cu dotarile tehnice necesare personalului care administraza sistemul informatic. Avantajul major este ca o intreaga echipa de la firma catre care a fost externalizat activitatea ce tinea de infrastructura IT se va ocupa de orice fel de problema a acesteia, fara a fi necesara interventia nici unui angajat din companie. Eficientizarea procesului de lucru si economia de timp sunt foarte importante pentru orice compania mai mare, asa ca outsourcingul poate reduce cheltuielile si cu 30% daca firma care preia serviciile are experienta relevanta. Nu va mai fi necesar sa stati dupa angajati si sa ii determinati prin fel de fel de tertipuri sa-si faca treaba, orice defectiune aparuta la infrastructura IT va fi remediata in timp util, iar oamenii care se ocupau de aceasta vor putea fi redirectionati spre alte departamente ale aceleiasi companii.
Castigul cel mare de pe urma unei astfel de operatiuni tine in primul rand de accesul la resurse valoroase, la experienta, expertiza si profesionisti IT care stiu exact cum sa redirectioneze anumite obstacole spre rezolvarea cea mai rapida si mai eficienta. Externalizarea serviciilor este un castig si daca in companie nu exista o persoana care sa se ocupe de IT-costurile cu angajarea si instruirea sunt mult mai mari decat cele cu externalizarea. Flexibilitatea este un alt avantaj oferit de externalizare, atata timp cat aveti la dispozitie resursele multiple ale firmei de IT.
No comments:
Post a Comment