De fiecare data cand se pun bazele unui site de prezentare de produse si servicii vandute de o anumita companie se incepe cu gandirea unui web design cat mai simplu si mai usor de inteles de fiecare posibil utilizator care va interactiona cu el. De la web design se ajunge la arhitectura site-ului, la paginare, la modul in care sunt realizate si integrate elementele unui website. Web designul este totusi cea mai importanta parte din procesul de creare a unui site profesional pentru un business si asta pentru ca el defineste practic gradul de interactiune si de atractivitate pentru o anumita „entitate” virtuala.
Pentru ca are o asa de mare importanta web designul se realizeaza in general doar de catre profesionisti care au experienta in conceperea de site-uri pentru businessuri si care stiu si cateva ceva despre marketingul digital. Da, ati auzit bine, nu e suficient sa ai un om bun la web design si un site care arata bestial, ai nevoie si de un background asigurat de cunostinte de marketing digital ca sa ajungi mai rapid la clientii tai. Ideea este ca viitorul site sa poata satisface nevoile imediate ale clientilor si utilizatorilor si sa interactioneze cat mai simplu si eficient, sa permita o interactiune interesanta.
Web designul influenteaza mai multe aspecte ale unei campanii de marketing online. El are un impact major asupra brandingului. Pe langa legatura stransa, la nivel vizual, dintre brand si website web designul le livreaza consumatorilor o experienta in legatura cu brandul memorabila. Pentru ca experienta sa fie cat mai placuta cei care concep site-ul la nivel de design trebuie sa fie atenti la logo, identitatea respectivului business, acesta sa fie plasat cat mai vizibil si cu un design cat mai usor de recunoscut-perceptia brandului e influentata de pozitionare si aspect. Apoi e important tagline-ul, ce impresie vrei sa lasi vizitatorilor, el trebuie sa fie scurt, descriptiv si usor de amintit, strategia SEO, un website trebuie sa aiba design responsive, adaptabil in functie de deviceul de pe care se face accesarea, viteza de incarcare sa fie cat mai mare, elementele din pagina sa fie cat mai simplu de incarcat in orice browser.
La toate aceste strategii SEO mai adaugam si rata conversiilor, care depinde de credibilitatea site-ului, cu un web design schimbat si personalizat poti sa obtii conversii mult mai bune. Web designul poate influenta si PPC advertisingul, un element important pentru marketing online, daca landing page-ul nu este bine optimizat si cat mai aspectuos atunci clientii vor parasi site-ul imediat-se vor folosi elemente de design cat mai simple, continut de calitate, imagini si video-uri interesante si relevante.
No comments:
Post a Comment