Să fiu remarcat doar stând în cur şi făcând balonaşe este probabil unul dintre cele mai mari vise ale mele pentru că implică minimum de efort. Şi să fim serioşi, câtor oameni care se cred talentaţi într-un anumit domeniu nu le-ar plăcea să fie descoperiţi de un căutător de talente care să-i găsească în gaura lor de şobolan? Din păcate, treaba nu stă chiar aşa, iar dacă vrei să te faci remarcat, va trebui să dai serios din aripi. De aceea, promovarea a ajuns să fie considerată o artă, şi ca orice artă, are rebuturile sale. Acum, eu cu siguranţă nu sunt în poziţia de a da sfaturi sau a critica, dar nu mă pot abţine.
Una din metodele pe care le folosesc eu pentru promovare este portalul toateBlogurile şi o importantă sursă generatoare de vizitatori, dacă e să luăm în calcul cei aproape 6500 de bloggeri înscrişi. Pe prima pagină există un mic câmp, denumit Post-It în care poţi introduce titlul ultimului tău post şi linkul către acesta. Post-It-ul va fi văzut de oricine e online şi pe fază atunci pentru că nu va rezista mult în cazul în care mai mulţi bloggeri sunt conectaţi. Partea bună este că poti publica post-it-uri până îţi vine rău. Partea proastă este că sunt unii care iau de bună asta şi vezi toată pagina plină cu acelaşi link implorându-te să dai click pe el. Apoi mai sunt ăia şi, no offense, mai ales alea care chiar te imploră printr-un text de genul “Please visit my blog”. Şi pentru că natura umană este curios de curioasă, bineînţeles că dau click, numai ca să găsesc o…o…o abjecţie de post, cu o română stâlcită şi un subiect deja existent pe 1000 de alte bloguri. Bineînţeles că nu mă doare doare gegetul să dau un click pentru a oferi o satisfacţie, dar îmi pierd din preţiosu-mi timp. My precious! Apoi mai sunt mass-urile pe Mess…am un copil în listă care m-a înnebunit cu link-ul blogului său încadrat în 10.000 de emoticoane cu pupici, inimioare şi alte lăbăreli din astea. Dude, WTF? Nu cădeţi în extrema aia din care să mă întrebaţi cine căcat sunt eu ca să judec. Nu judec pe nimeni, puteţi să scrieţi ce vreţi, dar atâta timp cât faceţi parte dintr-o comunitate, fie ea şi internaută, nu fiţi nesimţiţi!
Uitaţi, vă dau şi câteva sugestii de promovare: FTW, DiGG, Ghidoo, 100ro, ultra mega cunoscutul Twitter, faceţi comentarii deştepte pe bloguri citite, link exchange, banner exchange sau scrieţi ceva care să nu intereseze numai pe colegii voştrii de clasă, ce vreţi voi. Cu siguranţă sunt destui oameni în lume cu care să întemeiaţi o breaslă. Până una alta, vorba Licuriciului, învăţaţi dracului să vorbiţi română înainte să vă rugaţi pentru cititori.
Una din metodele pe care le folosesc eu pentru promovare este portalul toateBlogurile şi o importantă sursă generatoare de vizitatori, dacă e să luăm în calcul cei aproape 6500 de bloggeri înscrişi. Pe prima pagină există un mic câmp, denumit Post-It în care poţi introduce titlul ultimului tău post şi linkul către acesta. Post-It-ul va fi văzut de oricine e online şi pe fază atunci pentru că nu va rezista mult în cazul în care mai mulţi bloggeri sunt conectaţi. Partea bună este că poti publica post-it-uri până îţi vine rău. Partea proastă este că sunt unii care iau de bună asta şi vezi toată pagina plină cu acelaşi link implorându-te să dai click pe el. Apoi mai sunt ăia şi, no offense, mai ales alea care chiar te imploră printr-un text de genul “Please visit my blog”. Şi pentru că natura umană este curios de curioasă, bineînţeles că dau click, numai ca să găsesc o…o…o abjecţie de post, cu o română stâlcită şi un subiect deja existent pe 1000 de alte bloguri. Bineînţeles că nu mă doare doare gegetul să dau un click pentru a oferi o satisfacţie, dar îmi pierd din preţiosu-mi timp. My precious! Apoi mai sunt mass-urile pe Mess…am un copil în listă care m-a înnebunit cu link-ul blogului său încadrat în 10.000 de emoticoane cu pupici, inimioare şi alte lăbăreli din astea. Dude, WTF? Nu cădeţi în extrema aia din care să mă întrebaţi cine căcat sunt eu ca să judec. Nu judec pe nimeni, puteţi să scrieţi ce vreţi, dar atâta timp cât faceţi parte dintr-o comunitate, fie ea şi internaută, nu fiţi nesimţiţi!
Uitaţi, vă dau şi câteva sugestii de promovare: FTW, DiGG, Ghidoo, 100ro, ultra mega cunoscutul Twitter, faceţi comentarii deştepte pe bloguri citite, link exchange, banner exchange sau scrieţi ceva care să nu intereseze numai pe colegii voştrii de clasă, ce vreţi voi. Cu siguranţă sunt destui oameni în lume cu care să întemeiaţi o breaslă. Până una alta, vorba Licuriciului, învăţaţi dracului să vorbiţi română înainte să vă rugaţi pentru cititori.
No comments:
Post a Comment